update

fan va bortprioriterad denna blogg blir när man jobbar mkt. Orkar inte använda min sovtid till att sitta o blogga. Nu är det typ ledig inte många dagar sen jag kom hem från barcelona den 10 augusti. så kan det ju bli.

Idag är det rösta som gäller. så otaggad men ändå tycker jag att man e helt bränd i skallen om man inte pallrar sig iväg o frå det gjort. Ska rösta Miljöpartiet, AND PROUD OF IT! Så kom inte o bli blå på mig nu ha ha.

Igår va jag på hundöarna med Emelie, martin, helena och hundarna. Det var en fars i sig, sååå mkt hundar, och sååå mkt losta människor som inte har koll på sina hundar. Penny hade kul, men lyssnade bara lite och blev lite stressad tror jag av alla intryck, men busade gjorde hon. Jessie ska vi inte tala om, hon var helt vild och sprang och hoppade som en studsboll. Dina hade pisstråkigt, som vanligt.

Btw så var jag där med pen o pad i fredags oxå, mkt mindre hundar så det var lite skönare o lugnare men däremot så halkade båda ner i vallgraven när de skulle dricka, och kom inte upp. Jag fick halvt hoppa i o dra upp båda. Lite halvtungt med en ohjälpsam grey som bara står där o gett upp efter 2 sec, tur att jag hade selen på henne. Passa er för vallgraven, hal blålera. Jag har dragit upp fler hundar som inte kommit upp och som ägaren inte märkt nått.

aahh va tråkigt allt låter nurå. hare gott people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0