trött

och har så jävla ont i huvudet så jag måste nog sova. Frågan jag ställer mig e varför det börjat lukta så mkt ciggrök i min flat? jag har fönstret stängt och ändå luktar det som jag ligger o röker i sängen ungefär. hmmm

Inte hinns det blogga när man jobbar på 2 jobb och försöker ha en normal och social tillvaro utöver jobben.

Penno hos vetten i tisdags. Gick bra, det blir en fin summa på tänderna men det har vi vetat sedan steg 1 när vi hittade henne att hon inte kmr ha fina vita valptänder. ska röntga tassen och benet oxå för vetten har ingen aning om varför hon haltar då och då. Ska bli skönt att få detta överstökat o få klarhet snart.

Annars går det svinbra med henne. Jag tänker att det måste varit totalt ödet att det blev penno som skuttade in i hjärtat. Det är inte ett val när du sammanlänkas med en hund, det är ödet att just ni klickar och att det blir ni tillslut. Som bessie, en omplacering jag skulle tagit för massa år sedan men som i sista stund gick i stöpet. Ja då var det inte meningen lixom. Dina var ödet, inte för att hon är en perfekt hund, som fan vad jag kämpat o kämpar med henne och hennes problem men det är vi ändå och jag har lärt mig massor av saker som jag tror jag behövde lära mig och det var därför hon kom in i mitt liv. Nää, vilket svamel om högre makter, it is what it is.

Jag undrar vilken läxa jag ska lära mig av penno, för just nu går det för bra för o vara sant, men det kanske är belöningen för att jag aldrig gett upp på Dina och haft så kämpigt med Jencan och tvingats hitta styrkan att inse ens misslyckande och förmågan att kunna gå vidare och lägga undan ens egna behov för någon annans välmående.

Penny utvecklas snabbt, varje dag märker jag saker hon gör som hon inte gjorde först, hon börjar blomma.

later

Här är vid ankomst på arlanda, hon åkte med en hund som heter Annie, visst e dom lika, fast penno e lite finare tycker jag såklart =)


Greyhound love

//


Kommentarer
Postat av: SARA

Ooh jag gillar verkligen dom hundarna också :). Dom är riktigt fina.

Allt bra med dig gumman??

Puss och kram!

2010-09-09 @ 11:14:39
URL: http://saralindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0