fitness body

shiiiiiit jag dör typ snart. Jag har typ jättemkt träningsvärk.

I måndags vare nått fel när jag var o red för jag kände inte att jag hittade balansen och det kändes jättetungt och rida lätt och nu har jag haft träningsvärk sen dess fast jag inte fått det de andra gångerna. Tror det är dessa kängor jag rider i. Dom e klumpiga och åker fram och jag spänner mig helt fel. + att Harry var het på gröten. Denna lilla ponny e så satans pigg o snabb. Jag får kämpa för o hålla in honom när vi ska göra övningarna. Saknar major nästan, den jävla surgubben.

Och nu har jag snittat typ 5 timmar promenad och kämpande med hundar per dag. Mina överarmar kommer bli som pop-eye snart. och vad gör jag sen. Jo jag går en timme med mina egna hundar här hemma i edsmountain. Men det är ju det som är tjusningen med att ha egen hund. Att dom får det dom behöver och att man kan umgås med dem och ha det bra fast man är trött o stressad.

jag vill träna på gym oxå. Den här singeln ska ha en hard-body och inte förfalla i singelfällan/sitta hemma o käka snabbmat. Japp det är samma fälla som sambofällan bara att då sitter du o svullar med nån annan och tycker du har ditt på ditt torra. Jag tycker absolut att mannen, och kvinnan för den delen oxå ska älska dig som du är men du måste up your game och hålla honom/henne on edge, tillfredställd och alltid intresserad och överraskad. IT GOES BOTH WAYS. Både jag och Danne hade sambofälla skräck när vi var sambos men vi var båda smala och slanka och han hade bra kropp med rutor och lagom muskulösa armar man kunde hänga på ha ha. Jag har oxå rutor haha, dom har typ alltid funnits där, jag är född med dem men jag vill gärna underhålla dem lite dock. Äh vet inte, detta är bara nått jag fått för mig ska vara lite nyckel till ett långt förhållande. Att hålla sig fin och fräsch för sin respektive. Inte att man går upp o mejkar sig innan han vaknar men att man ändå klär sig och ordnar sig så han blir glad och kåt av att se dig. ha ha ha

....jag kmr inte ha tid o träna på gym.......men jag borde cykla åtminstone =)

Jag har inte fått ätstörning eller träningsberoende, don´t worry!!

Min lins var en konstig form så den har skaft lite under ögonlocket som gör att mitt öga e tokrött och irriterat så jag fick ha glasögon idag. Hoppas det ordnar sig snabbt för jag tycker inte om att ha glasögon.

nu ska jag gå o lägga mig. Japp, jag går o lägger mig vid 8 på kvällen.

later


Kommentarer
Postat av: Micke

Du kommer bli biffe Mirre! Du får lyfta mig med en arm. =)

Man behöver inte gå på gym för att styrketräna, du kan jobba med kroppen som vikt, bara armhävningar, sit-ups och upphopp m.m. det är den mesta fysträningen jag gör, jag har dock inte ett sexpack på magen men det är inte heller något jag eftersträvar. =)

2010-09-30 @ 09:19:54
Postat av: miriam

du kanske kan bli min p.t ha ha, du kan ju massor om sånna grejer. Egentligen tkr jag det är snyggare med sexpack på tjejer än på killar. Killarna gillar att överdriva det. ha ha som i jersey shore =P

2010-09-30 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0