dvd box frenzy

Jag älskar att frossa i dvd boxar med olika sjysta serier.

Just denna vecka är det hard-core "sons of anarchy" om ett Mc-gäng i usa. Sååå sjukt bra, jag sitter och biter på naglarna, det är riktigt spännande. Nu är frågan, ska jag köpa säsong 2 oxå och fortsätta frenzyn eller ska jag chilla ett tag o kolla nått annat?

Hur jävla bra som helst. Jag tycker att mc-gäng och deras kultur är väldigt spännande. Jag pluggade på komvux med en man som varit president för ettlitet mc-gäng här i stockholm och han berättade lite om det livet och vad dom har för regler. Han var hard-core med tattoos and the whole lot men hade klivit av och vänt om sitt liv och nu har han och han fru en litet barn =). sen har vi på hundens hörna våran eget orginal i form av en snubbe som är varit med i outlaws (eller om han bara vilar lite nu när de inte är aktiva i sverige "för tillfället"). Han kommer förbi då och då och vi filosoferar lite. Sen har jag läst "svensk maffia" om olika kriminella grupperingar i sverige och den boken var mkt intressant.

anyways, enjoy!



Och om man inte avgudar the wolfmother herself Gemma Teller Morrow som spelas av Katey segal så e man typ knäpp ha ha. Fierce lady!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0