It´s been a while..

Oj, så mkt som har hänt, fast jag tkr mitt liv e rätt trist för tillfället så händer det ändå sjukt mkt, jag lever ju!! Så varför ska det inte hända saker lixom?? Ibland e det bara nått litet som att min spegelvägg gick sönder (sju års olycka fast det verkar jag ha ändå så jag skiter i det) och ibland händer det något stort.

Måste bara börja med att säga att GQ:s cover med några ur Glee-casten inte borde vara nått att bli upprörda över!! Det finns väl värre saker i media? Om man vill att barnen inte ska utsättas för porrig-media så ska man kasta ut teven, inte ta med dem till affären (tidningshyllan) och faktiskt inte ens släppa ut dem utanför huset. Och förresten, vilken unge läser/tittar GQ Magazine??!! Gör dom det är dom nog tillräckligt gamla. whatever lixom...

Hursomhelst så ska jag sluta på Hundens hörna. Har ju varit där ett par mån och planen var att jag skulle va kvar till nyår men det va lite tråkiga saker som gör att det inte blir enligt den planen. Ödet tror jag, allt händer för en anledning, även det dåliga.

igår hände iaf en kul grej. Jag, emelie och Martin åkte till Stan på kvällen och kollade in Skotska Rockbandet Biffy clyro på debaser medis. Hallåååå, awesome!!! Jag har ju lyssnat lite och tyckt om dom sen tidigare (annars hade jag ju inte gått o sett dom) men nu e jag riktigt taggad. Dom hade galen energi. Först spelade ett rockband från manchester som hette airship. Söta pojkar i skinny jeans o skjortor och dom var ganska bra faktiskt. Sen kommer B.C in och e vilda som djur. Dom hade oxå skinny jeans...men that was pretty much it. Dom e lite kända för o bara spela i brallor o typ converse. Sångaren brukar vara mörkhårig men nu var han knappt igenkännbar i blekt rufs för ansiktet och typ blekt vildvuxet skägg och gitarristen hade oxå en blond kalufs och sen ska vi inte tala om tatueringarna, som ett klotterblock, särskilt på sångaren Simon Neil. Men hey, what´s not to like. O värsta massiva trummorna och allt därtill. Det var bara skitbra helt enkel. Vi fixade platser vid scenkanten så man kunde se riktigt bra så det var kul. Då har man verkligen "sett" dem.




idag har jag ledig och imorrn ska jag göra högskoleprovet, o förhoppningsvis palla o ta mig till stan o festa lite =)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0