2010-10-10

Vackert det ser ut!! 10 är mitt tur/favvo nummer om man ska va så fjantig. Jag blir typ lugn och stabil av siffran 10 ha ha.

Har passat en dagishund hela veckan. Alda, bichon frisée och det har varit kul. Hon och Dina har varit så söta tillsammans, drar definitivt blickar till sig så jag har kontrat med svarta kläder så ingen tror att jag är en total p.hilton wannabe. Jag brukar inte känna så med paddan bara men tillsammans och sen att alda ser ut som ett lamm så får jag typ överdrivet-tjejig ångest. Oj vilka stora problem jag har.

Fast fan vad dom triggar varann o vakta o skälla hemma.Gulp, hoppas grannarna inte dött vid det här laget.

När jag ändå talar om grannar så hade min vägg i vägg granne inbrott. Fy fan, men om dom tagit min lya så hade dom inte hittat ett piss mohahahaha. Men lite oroväckande ändå, vem vågar när det bor så otroligt mkt folk som pluggar och är hemma på dagarna. Dom kände kanske honom, vad vet jag?

Konstaterade även att min granne är het och totalt min stil, hmmm.

I helgen har jag druckit vin. I fredags lite mer, igår slank typ 5 klunkar ner innan det tog emot. Men det var super att hänga med vänner och ha en sjyst o givande helg fastän jag jobbat hela helgen på Arken, det är ju inte så jobbigt att bara jobba några tim mitt på dan, annat är ica på kvällen, stånk.

Har varit bilfri i helgen, oväntat skönt faktiskt =)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0