Has it come to this?

Ja jag tror det minsann. Jag tänker inte skriva här på ett tag. Plötsligt känner jag mig naken och sårbar när jag splashar ut mina känslor här.....

U bet att jag inte stänger ner för denna blogg är ett minne av min 2,5 åriga resa. När jag startade denna blogg hade jag precis separerat från Danne och lagt ett 5 årigt förhållande i graven. Jag bodde hos Annie och var allmänt taggad att ändra mitt liv. och ärligt talat. Det är bara 2,5 år sen men fan va mkt som har hänt och så mkt jag har utvecklats. Jag är inte samma person som då. Och jag strävar hela tiden framåt. jag tänker inte nöjja mig förrän jag fått det jag vill.....vad det nu blir =)

och U bet att jag tänker starta en brand new blogg på störten för jag älskar ju o skriva av mig.....

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0